uzaktan kumandanın mucidi vefat etti.


   Her gün elinizde olan ve bazen o elinizdeyken uyuyakaldığınız uzaktan kumandanın kim tarafından icat edildiğini biliyor musunuz? Ben bilmiyordum,hatta bilsem bile böylesine önemli bir aletin mucidinin yaşadığını bile sanmazdım.Gerçi artık yaşamıyor.Evet,uzaktan kumandanın mucidi Amerikalı Eugene Polley, Chicako yakınlarında ki bir hastanede hayatını kaybetmiş. 
   Uzaktan kumandanın ilk görünüşü bildiğimiz anlamda bir kumandadan daha çok bir matkapa benziyor,en azından ben öyle benzettim:) Ama insan oğlunun hayatını kolaylaştırdığı da bir gerçek.Sanırım bu yüzden,mucide 1997 yılında bu icadı için Emmy ödülü verilmiş.
Share this article :
 

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. İnternetin Gündemini Bizimle Takip Edin - Tüm hakları Kayıptır...
Bu site Blogger tarafından destekleniyor...
Counter