Facebook'ta ki Yaş sınırı kalkıyor...

 
  Yine Facebook ile ilgili bir gelişmeden,sizi haberdar etmek istedim.Biliyorsunuz,Facebook'ta bir yaş sınırı var, buna göre 13 yaşın altındakilerin Facebook'a üye olmaları normalde yasak.Fakat bir çok çocuk yaşını yüksekmiş gibi göstererek profil açabiliyor. Facebook işte bu yasağı kaldırmak için harekete geçti.
Facebook geçen cuma günü halka açıldı. Sonuçta hissedarlarını mutlu edebilmek ve hisse satışlarının önüne geçebilmek için bir çok yeniliğe girişti. Facebook ta durum güncellemenin ücretli hale getirilmesi de bu yeniliklerden biriydi. Ve şimdi de çocukların önünde ki yasak engelini kaldırarak 900 milyon civarında olan kullanıcı sayısını daha da artırmak için harekete geçti. Fakat çocukların kendi profillerini açmaları ne kadar doğru,bunu zaman gösterecek.Ama Facebook'un artık bunu düşündüğünü düşünmüyorum.
   Bakalım facebook para kazanabilmek için daha neler yapacak. Ben bir tarayıcı ya da arama motoru yapmasını bekliyorum açıkçası. Böylece Google'ın elinde olan reklam pazarına ortak olabilir ve kazancını artırabilir diye düşünüyorum.
Share this article :
 

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. İnternetin Gündemini Bizimle Takip Edin - Tüm hakları Kayıptır...
Bu site Blogger tarafından destekleniyor...
Counter