Netbook'ların Sonu geliyor artık!!

      Netbook kullanmayı çok istiyordum,acayip çekiyordu beni kendisine.O küçük ve şık çantalarına da hasta oluyordum açıkçası. Fakat bu hissettiklerimi artık hissetmiyorum:) Ehh bir çok kullanıcı da benim gibi düşünüyor olmalı ki,artık netbook satın alan pek olmuyor. İşte bu yüzden bir çok büyük teknoloji üreticisi firma artık netbook üretmeyeceklerini açıklamış durumda. İşte bu büyük şirketlere bir yenisi daha eklendi.
   Toshiba, bundan sonra ABD pazarına netbook sokmayacağını bildirmiş. Bunun devamında ne geleceği belli aslında. Teknoloji çevrelerinde buna, ürünün kademeli olarak piyasadan çekilmesi deniyor. Peki sonrasında ne olacak? Toshiba pazarda ki payını artırmak için ultrabook üretimine hız verecek ve tablet PC üretimine de devam edecek. Bilgisayarların boyutu küçüldükçe cep telefonları ile bir arada kullanılması da üreticiler için yeni bir alana girmelerini zorunlu kılıyor aslında. Toshiba da Samsung gibi akıllı telefon işinde kendini geliştirmek zorunda, benim tahminime göre bundan sonra tüm bilgisayar üreticileri cep telefonu da üretmeye başlayacak. Akıllı telefon piyasasına da bilgisayar üreten şirketler hakim olacak,ki olmaya da başladılar zaten. Sadece cep telefonu üreten Nokia,Blacberry gibi şirketler her yıl zarar yazmaya başladılar bile.Neyse şirketlerde ki bu değişimi daha sonra yazıya dökeceğim.
Sonuç olarak Toshiba yeni bir teknoloji olan ultrabook üretimine hız verecek bundan sonra,nispeten yeni olan netbook üretimi ise ABD dışında yapılmaya devam edecek.
Share this article :
 

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. İnternetin Gündemini Bizimle Takip Edin - Tüm hakları Kayıptır...
Bu site Blogger tarafından destekleniyor...
Counter