Firefox'tan güzel haberler var..

      İnternete bağlandığınızda hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz bilmiyorum ama Firefox kullananlar biraz daha şanslı gibi düşünmeye başladım.Ben Chrome kullanıyorum,fakat son zamanlarda bazı eklentilerinde sorunlar yaşıyorum.Bu yüzden Firefox'a geri mi dönsem diye ciddi ciddi düşünmeye başladım.
   Bilgisayarımda 3 tarayıcı,yani firefox,explorer ve chrome yüklü.Fakat alışkanlık işte bunlardan sadece birini kullanıyorum.Firefox kendisini geliştiriyor,fakat bilgisayar belleğini çok fazla kullandığı için chrome kullanmaya başlamıştım.Ama şimdi firefoxtan gelen haberlere sevindim açıkçası.Bellek tüketimi üzerinde çalıştıklarını biliyordum,son gelen haberlere göre eklentilerin bellek tüketimi üzerine de çalıştıklarını öğrendik.
Mozilla geliştiricisi Nicholas Nethercote, bloğunda yaptığı açıklamada yeni kullanılmaya başlanan yamanın,sızınılara karşı oldukça etkili olduğunu ve bellek tüketimini de % 400'e kadar düşürdüğünü belirtti.Bunun anlamını da daha hızlı sörf olarak açıkladı.
   Evet,biraz daha gelişmesini ve bu yamanın işini tam olarak yapmasını bekliyorum,ondan sonra tekrar firefox kullanmaya başlayacağımı düşünüyorum.Ama bazen, neden explorer kullanmayı düşünmüyorum diye de soruyorum kendime.
Share this article :
 

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. İnternetin Gündemini Bizimle Takip Edin - Tüm hakları Kayıptır...
Bu site Blogger tarafından destekleniyor...
Counter