Kupanın Rengi Sarı-Kırmızı..

        Sonunda,en sonunda bitiyor lig.3 Temmuzdan beri ne izlediğimizi kimse bilmiyor.Bu yüzden de hiç başlamasaydı yine fark etmezdi diye düşünüyorum.Bugün güzel bir maç izleyeceğimizi umuyorum.Ama kaybedene yazık olacak.
   .Galatasaray bu yıl en iyi takım olarak herkes tarafından kabul ediliyor.Fenerbahçe ise zor bir yıl geçirdi.Ama her şeye rağmen lige devam ettiler,yılın en iyi top oynayan 2. takımı durumundalar her şeye rağmen,ve kendi evlerinde kupayı kaldırmak,herkese bir mesaj vermek isteyecekler.Zor bir maç olacak,keyifli bir maç olacak.Final gibi bir maç gerçekten.Avrupa da çoğu lig bitti ve ülke şampiyonları ile ülkelerini Avrupa da temsil edecek takımları belli,bir tek bizim ligimizin efendisi belli değil.O da bugün belli olacak.Gönlüm tabi ki Galatasaray'dan yana,ve bu yıl ki şampiyonluğu normal sezonu 1. bitiren Galatasaray'ın hakettiğini düşünüyorum.
    Umarım kazanırız.Fakat bu yıl bir kaybeden var.Türk futbolu kaybetti,Türk futbolu çok büyük yara aldı.Avrupa da Türkler, artık şikeci olarak kabul ediliyor.Kupayı bu akşam federasyon başkanı verecekmiş,artık hangi hakla kupayı verecekse merak ediyorum.Türk futbolunu öyle bir çukura gömdüler ki,Türk futbolu öylesine kirlendi ki,nasıl temizleyecekler bunu kimse bilmiyor.Bugün inşallah iyi oynayan,iyi olan takım kazanır diye umuyor ve Federasyonu da Allah'a havale ediyorum.
Share this article :
 

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. İnternetin Gündemini Bizimle Takip Edin - Tüm hakları Kayıptır...
Bu site Blogger tarafından destekleniyor...
Counter