Dikkat:facebookta izlediğiniz videoları herkes görüyor!!!

       Meraklı bir facebook kullanıcısı mısınız? Facebook ta çok zaman harcıyor ve çeşitli videoları izliyorsanız eğer dikkatli olmanızı öneriyorum.Artık facebookta yaptığımız hemen her şey gözler önünde.Örneğin sırf meraktan,video siteleri olan izlesene.com ile Dailymotion'da izlediğiniz videolar herkes tarafından görülüyor.Eğer yetişkinlere özel bir şeyler izliyorsanız,bunu herkes farkediyor.


    Artık facebook sadece kendi sitesi üzerinde yapılanları takip etmiyor.İnternette kullandığımız diğer sitelerden bir çoğu ile anlaşma yapıyor.Bu anlaşmalarla herhangi bir sitede okuduğumuz bir haberi, ya da izlediğimiz bir videoyu anında facebookta paylaşıyoruz.Çoğunu bilmeyerek yapıyoruz,ama bu yaptığımız gerçeğini değiştirmiyor.Ben sadece paylaşım için kullanıyorum facebooku.Profil resmimi aylar önce güncelledim.Herhangi bir video izlemiyorum,hatta internette izlediğim videoların daha sonra nerelere gideceğini iyice inceleyip öyle izliyorum.
   Kısacası artık facebook tüm sosyal hayatımıza (ki facebook yüzünden asosyal olduk) direkt etki ediyor.Arkadaş grupları ya da aile üyeleri arasında utanç verici bir duruma düşmemek için facebookta izlediğiniz videolara dikkat edin..
Share this article :
 

+ yorum + 4 yorum

9 Mayıs 2012 23:43

Bu olay bazıları için çok can sıkıcı olabilir. Özellikle yetişkin içerikli videoları izleyenler için. Benim facebook'a ayıracak çok zamanım yok...

10 Mayıs 2012 15:45

Evet bunu uzun zaman önce farketmiştim , ancak yetişkin videolar izlemediğimden sorun duymuyorum ve ayriyetten izlesene,dalymation gibi video sitelerini hiç sevmiyorum reklam dolu siteler ve sinirime gidiyor youtube tercihim oluyor.

Ghost
10 Mayıs 2012 17:38

bu video izlediğimiz zaman duvarımızda yayınlanması çok saçma. Ben o yüzden videoları gizli sekmede izliyorum. Yetişkin içerik izlemiyorum ancak insanların benim ne izlediğimden haberleri olması çok kötü bir şey gerçekten.

20 Haziran 2012 11:36

arkadaşlarınızın paylaştığı videoları izlemek istediğiniz zaman bazen bir uygulama uyarısı çıkıyor. kabul ederseniz bu uygulamanın bazı kişisel bilgilerinizi kullanabileceği ve duvarınıza yazı yazabileceği orada belirtiliyor. siz bunu bile bile kabul ederseniz sonuçlarına katlanırsınız. facebook'un suçu yok bu durumda. izlesene.com veya mynet.com her neyse ona ait uygulamayı facebook ayarlarınızdan kaldırın bir daha da kabul etmeyin.

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. İnternetin Gündemini Bizimle Takip Edin - Tüm hakları Kayıptır...
Bu site Blogger tarafından destekleniyor...
Counter