YGS sonuçları ve bundan alınacak önemli bir ders!!

        2 gün önce YGS sonuçları açıklandı.İstatistikleri de beraberinde verildi ve en başarılı iller ile en başarısız iller belli oldu.Son da ki 3 şehir,Hakkari,Şırnak ve Van oldu.Bu üçlüden geçen yıldan olmayan Van vardı,onunda listede yer alması anlaşılır bir durumdur.Fakat ya diğer ikisi,yani Şırnak ve Hakkari,bu listede son sıraları kimseye kaptırmak istemiyor.Bunun nedenlerini eminim eğitimciler ve sosyologlar araştıracaktır ve araştırmalıdır da.

     Benim asıl açmak istediğim konu,kızların erkeklere oranla sınavda daha başarılı olmaları.Bundan son derece mutlu oldum ne yalan söyleyeyim.Çok önemli gerçekten, kızlarımızın başarılı olmaları.Özellikle yeni kabul edilen eğitim sisteminde en büyük tehlike Doğu ve Güneydoğu da ki,kız çocuklarının eğitimden geri alınabileceği ihtimalidir.4+4+4'lük dönemin orta kısmında kızların okula devam etmeyeceği,her kesim tarafından dile getirilirken, kızlarımızın gösterdiği bu başarı,birilerine kapak olur ve inşallah sonraki dönemlerde de devam ettirilir.
     Karnından sıpayı,sırtından sopayı eksik etmeyeceksin derler, öyle değil mi.Artık demesinler.Artık izin versinler kızlarımıza,görsün tüm erkekler kızların neler başarabileceğini.Eğer bu ülke gerçekten de güçlü olmak istiyorsa kadınlara muhtaçtır.
    Son olarak Yılmaz Özdil'in bir sözüyle yazımı bitirmek istiyorum.Her başarısız kadının önünde takoz gibi bir erkek vardır.Yeniden belirtmek istiyorum;bir erkek olarak,kızların bu başarısından büyük mutluluk duydum.
Share this article :
 

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. İnternetin Gündemini Bizimle Takip Edin - Tüm hakları Kayıptır...
Bu site Blogger tarafından destekleniyor...
Counter