Galatasaray'dan Kavga Açıklaması Geldi..


   

     Bütün büyük haber sitelerinin spor servislerinde bu haber dolaşıyor.Herşey iyi giderken ve takım adım adım şampiyonluğa koşarken,böyle bir kavga takımı nasıl etkileyecek ileri ki günlerde göreceğiz.Bir Galatasaraylı olarak Fatih Terim'in takımdaki varlığının,bu olayın, takımı etkilemesini önleyeceğini düşünüyor ve umuyorum.Daha önce de Arda ve Caner kavga etmişti antrenmanda diye hatırlıyorum,şuan ikisi de takımda değil,kavga eden futbolcular için her zaman aynı tavrın sergilenmesi gerektiğini düşünüyor ve sizi haberimizle başbaşa bırakıyorum...

Galatasaray'da bugün antrenmanda Melo ile Riera arasında yaşanan gerginliğinin ardından iki oyuncuya disiplin talimatlarında öngörülen cezaların verileceği açıklandı.

Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Ali Dürüst, AA muhabirine yaptığı açıklamada, kendisinin de antrenmanı izlediği sırada olayın gerçekleştiğini belirterek, ''İki oyuncu arasında saha içinde bir gerginlik yaşandı. Fatih hoca, bu oyuncuları soyunma odasına gönderdi. Ancak bu gerginlik orada devam etti. Böyle bir olay karşısında gereken yapılacak'' dedi.
Kulübün disiplin talimatlarının olduğuna dikkati çeken Dürüst, ''İki oyuncunun birbirine ne yaptığı bizi ilgilendirmiyor. Fatih Terim, bu oyuncuları soyunma odasına gönderdi ve olay orada da devam etti. Yarın Fatih hocanın raporu doğrultusunda Galatasaray Kulübü disiplin talimatlarını uygulayacağız'' diye konuştu.
Share this article :
 

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. İnternetin Gündemini Bizimle Takip Edin - Tüm hakları Kayıptır...
Bu site Blogger tarafından destekleniyor...
Counter