Kaybettiğimiz Ünlülerimiz

   Bu yazımda,farklı bir şeyler yazmak istedim.Biliyorsunuz dün Ayten Alpman'ı kaybettik.''Bir başkadır benim memleketim'' diyen o müthiş sesin sahibi.Bir çok kişi şarkıyı ve sesi biliyordu ama eminim çoğu kişi adını bilmiyordu.Evet,O müthiş seste artık tarihin tozlu sayfalarında yerini aldı.

   Benim de içinde bulunduğum bu nesil,bence çok şanssız.Bir çok ölüme tanıklık ediyoruz ne yazık ki.Hem canımız kadar yakın olan sevdiklerimizin kaybı,hem de başarılarına tanık olduğumuz ünlülerimizin kaybı.Hulusi Kentmen'i hatırlıyorum.1993 yılıydı,Tanıdığımız (belki de tek:) ) en iyi kalpli fabrikatördü.1995 te Turist Ömer'i yani Sadri Alışık'ı kaybettik.Hemen 1 yıl sonra Sanat Güneşimizi, Zeki Müren'i yolladık sonsuzluğa.Kerim Tekin'i hatırlıyor musunuz? ''Kar beyazdır Ölüm'' demişti,çok erkendi onun kaybı.Hemen sonraki yıl Barış Manço ile birlikte Öztürk Serengil'i,akabinde ise Kemal Sunal'ı ve Cenk Koray'ı kaybettik.Özellikle Onların ölümü çok derinden üzmüştü Türk insanını.Sonraki yıllarda Melih Kibar,Mehmet Akan,Kazım Koyuncu,Cem Karaca,Defne Joy Foster gibi bir çok insanın gönlünde taht kurmuş isimleri kaybettik.
     Bu nesil çok şey kaybetti gerçekten.İnşallah şimdi bulundukları yerde rahatları yerindedir.Ruhları şad olsun.Hatırlayamadıklarımı da sizler yorum olarak belirtin lütfen.Birlikte yeniden bu müthiş insanları anmış oluruz.
Share this article :
 

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. İnternetin Gündemini Bizimle Takip Edin - Tüm hakları Kayıptır...
Bu site Blogger tarafından destekleniyor...
Counter