Sigara yasağının 4. yılı, nice yıllara:))

   Nefret ettiğim bir şeydir sigara,kimileri içinse aldığı nefes kadar hayati bir şey. 4 yıl önce gündemimize bomba gibi düşmüştü sigara yasağı. Çoğu kişi bunu, hükümetin politikasının neden olduğu bir komplo olarak görmüştü.Onlar rahatsız olmuştu,çünkü özgürlükleri diğer rahatsız olanlar adına engellenmişti. Sonuçta bu bir yasaktı,ve bir de cezası bulunmalıydı. İlgili yerlerde sigara içmenin cezaları, duvarları süslüyor günümüzde. Eminim çoğu kişi uymuyor bu yasağa,bana da baya denk geldi. Adamlar ya da kadınlar,sigara içmenin cezasının yazılı olduğu tabelanın hemen altında tüttürebiliyorlar sigaralarını. Yasağı deleni çok gördüm de ceza keseni hiç göremedim. Sizlerden denk gelen var mı bilmiyorum, cezayı kesenler nasıl insanlar? Çok merak ediyorum bu insanları:) Neyse bu konuyla ilgili bugün bir haber okudum.Haber de bugüne kadar kesilen para cezaları veriliyordu. Geçtiğimiz 4 yıl da yaklaşık olarak, 4,5 milyon lira ceza kesilmiş. Haberde sadece ne kadar ceza kesildiği yazılıydı. bu paranın tahsil edilip edilmediği yazmıyordu:) Ha,ceza kesenleri merak ediyorum dedim ya,aslında bu parayı tahsil edenleri daha çok merak ediyorum:)
Share this article :
 

+ yorum + 2 yorum

8 Haziran 2012 13:45

güzel oldu güzel

8 Haziran 2012 14:57

Ya sigarayı insan neden içer hala anlamıyorum kendini bir insan neden bilerek isteyerek öldürür inşallah yasaklar artar da sigara daha az kişiyi zehirler.

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. İnternetin Gündemini Bizimle Takip Edin - Tüm hakları Kayıptır...
Bu site Blogger tarafından destekleniyor...
Counter