En Güzel Oyunlar Bu Sitede!!


   Bu bloğu kurmam da ki amaç,internette yaşananları,internetin nabzını sizlerle paylaşmaktır. İnternette çok fazla zaman geçiriyoruz ve ben de sizlere internette, elimden geldiğince rehberlik etmek için bu bloğu kurdum. Çok fazla zaman geçiriyoruz dedim,hep haber okuyacak ya da sosyal medya da haberleşecek değiliz ya,biraz da oyun oynayalım.Herkesin kolayca oynayabileceği internette ki en güzel oyunların olduğu bir site ile karşılaştım.
  Sunoyun.com oyun konusunda Türkiye’nin en iyi sitelerinden biri olduğu kesin.Sitenin anasayfası oldukça kullanışlı ve şık görünmekte.Gözleri yormayan bir görünüme sahip.İstediğimiz oyuna kolayca ulaşabilmekteyiz.Bu bakımdan navigasyonu oldukça kullanışlı. Ayrıca oyunların yüklenme hızı da gayet iyi.Herkese göre oyun var burada.Politikadan mı hoşlanıyorsunuz? Sarkozy’i döverek rahatlayın.Sarkozy’i tokat manyağı yaptım ne yalan söyleyeyim,ama hak etmişti bunu J
Muhteşem Yüzyıl fanatiğimisiniz? Hürrem sultan ile Mahidevran Sultan’ı Kanuni’nin önünde dövüştürün.Hem böylece hangisine sinir oluyorsanız,sinirinizi bir güzel çıkartırsınız.Ben şahsen bayıldım bu oyuna.Her ne kadar diziyi izlemesem de, diziye ve oyuncularına olan öfke mi bu oyunu oynayarak giderdim J Kuzey ve Güney dizisi karakterlerini de unutmayalımJ Aralarında yapacakları dövüş sonunda kazanan Cemre’yi götürecek.Dizi de Kuzey’i mi seviyorsunuz,verin Güney’e odunuJ Ayrıca binlerce atari oyunları var burada.Hani küçüklüğümüzde okuldan kaçıp gittiğimiz o atari salonlarındaki oyunların bir çoğu bu site de bulunuyor.Son zamanların en meşhur oyunlarından biri olan Angry Birds oyunu da yine bu site de bulunuyor.Şu kızgın kuşa yardım elinizi uzatınJ araba oyunları tutkunuysanız ve Gigabytler büyüklüğünde ki oyunlardan sıkıldıysanız,değişiklik arıyorsanız bu site de ki oyunlar tam size göre.Ayrıca spor oyunları,online oyunlar gibi bir sürü oyun çeşidinden binlerce oyun bu sitede sizleri bekliyor.Ayrıca çocuğunuz için de sizin kontrolünüzde olan,güzel,güncel,içeriği bol olacak bir oyun sitesi arıyorsanız,yine önerimiz bu site olacaktır.Çocuklar için en moda oyunlardan biri olan makyaj ve bebek giydirme oyunları da bu site de bulunan binlerce oyun arasında yer almaktadır.
   Kısacası, günün stresini ve yorgunluğunu atabileceğiniz harika bir site.Bu siteden çıktıktan sonra tekrar siteyi ziyaret edeceğinizden eminim.

Share this article :
 

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. İnternetin Gündemini Bizimle Takip Edin - Tüm hakları Kayıptır...
Bu site Blogger tarafından destekleniyor...
Counter